Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов проблем - 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ох чета и аз темата и си викам какво е на моята 156. Преди година и половина имах пробелм с вървенето на бензин и смених сумати неща по колата, но сега положението пак не е добро.

    Първо палене сутрин и гасне, паля 2 път и почва да тресе. Не върви на бензин, даваш газ и не тегли. Когато стигне 40г. и отиде на газ (фобос) нещата са нормални.

    Ходих на диагностика и сменените предния път дебитометър и ламбда сонда работеха в норма, та не е там проблема. Нулирахме компа и настройките, изчистихме грешките. Сипах от 3 различни бензиностанции над 15л. и нещата уж се оправиха, покарах на бензин няма замисляне и пробеми и над 5000 оборота. Днес при първото палене пак тресе...

    Дайте да се съберем хората с тоя проблем и да вземем да го решим, виждам, че и други са с ГИ фобос, да не бърка настройките нещо?
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #77
      Моята ГИ е БиГас и се съмнявам, че проблема е от нея. Пробната рейка си седи и ще покарам с нея известно време, ще издухам бензина и ще сипя друг та да видим.
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
        Ох чета и аз темата и си викам какво е на моята 156. Преди година и половина имах пробелм с вървенето на бензин и смених сумати неща по колата, но сега положението пак не е добро.

        Първо палене сутрин и гасне, паля 2 път и почва да тресе. Не върви на бензин, даваш газ и не тегли. Когато стигне 40г. и отиде на газ (фобос) нещата са нормални.

        Ходих на диагностика и сменените предния път дебитометър и ламбда сонда работеха в норма, та не е там проблема. Нулирахме компа и настройките, изчистихме грешките. Сипах от 3 различни бензиностанции над 15л. и нещата уж се оправиха, покарах на бензин няма замисляне и пробеми и над 5000 оборота. Днес при първото палене пак тресе...

        Дайте да се съберем хората с тоя проблем и да вземем да го решим, виждам, че и други са с ГИ фобос, да не бърка настройките нещо?
        Ако ГИ не е настроен правилно докато караш на газ ЕКУ-то ти запомня един вид адаптацията на газ. И след това като палиш на бензин - ядец.
        Аз настройвам колите на газ като едновременно следя на ЕКУ-то някои параметри и настройвам корекциите на газовата за различните обороти и режими в движение. И колите се успиват. 147 ми гори 10.5газ градско, 156-те около 11-12
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #79
          И аз го имам същия проблем при 1-во палене. Гасне 2-3 пъти и после задържа някакви много ниски обороти за 10-20 сек. и се оправя. След това няма проблеми с вървенето. Газовата е VIALLE, но според мен няма връзка с проблема. Мисля си за инжекторите дали нямат нещо общо. Ще и сипя малко по-корав бензинец и дано има ефект.
          ----------------------
          156 SW 1.8TS 07.2001
          Fiat Tipo 1.4Mi
          ----------------------

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
            И аз го имам същия проблем при 1-во палене. Гасне 2-3 пъти и после задържа някакви много ниски обороти за 10-20 сек. и се оправя. След това няма проблеми с вървенето. Газовата е VIALLE, но според мен няма връзка с проблема. Мисля си за инжекторите дали нямат нещо общо. Ще и сипя малко по-корав бензинец и дано има ефект.
            коравият бензинец е само добавки. Седенето на бензин в резервоара продължително време го скапва, защото леките фракции се изпаряват и оставят добавките
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Колата ти смуче мръсен въздух
              Колата ми седи в гараж...Влизам и паля...Нямам спортен филтър.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                Колата ми седи в гараж...Влизам и паля...Нямам спортен филтър.
                А като караш нали пак смуче въздух, ма не от гаража.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #83
                  Тва за гаража ме разби
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #84
                    Моя проблем с паленето и вървежа отново се завърна от 2 дни някъде.
                    Мисля че разбрах от къде се получава. Заради газ-та!
                    След като след почистване на дюзите, проблема не се реши ведната, а след каране на бензин 2 дни (което ме води на мисълта, че проблема е с адаптацията), съответно след 2-3 дни каране на газ, проблема отново е на лице!
                    Мисля, че заради запушването на газовата (което ми е проблем от скоро), се появява и този проблем с бензина. Сместа при работа на газ обенява, защото дебита е намален заради запушените тръби или сондата в бутилката.
                    От там съответно ЕКУ-то се адаптира към по-бедните смеси, и после се шашка, при работа на бензин.

                    Това май е финалната ми теория. Тва ЕКУ
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Моя проблем с паленето и вървежа отново се завърна от 2 дни някъде.
                      Мисля че разбрах от къде се получава. Заради газ-та!
                      След като след почистване на дюзите, проблема не се реши ведната, а след каране на бензин 2 дни (което ме води на мисълта, че проблема е с адаптацията), съответно след 2-3 дни каране на газ, проблема отново е на лице!
                      Мисля, че заради запушването на газовата (което ми е проблем от скоро), се появява и този проблем с бензина. Сместа при работа на газ обенява, защото дебита е намален заради запушените тръби или сондата в бутилката.
                      От там съответно ЕКУ-то се адаптира към по-бедните смеси, и после се шашка, при работа на бензин.

                      Това май е финалната ми теория. Тва ЕКУ
                      А ламбдата провери ли си я. Че има вариант на полуработещи
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        А ламбдата провери ли си я. Че има вариант на полуработещи
                        Работи си ламбдата, но и като цяло я изключвам като вариант, тъй като проблема с паленето е основно изявен, при напълно студен мотор.
                        Ламбдата започва да я взима под внимание, при достигането и до необходимата работна ремпература.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                          Моя проблем с паленето и вървежа отново се завърна от 2 дни някъде.
                          Мисля че разбрах от къде се получава. Заради газ-та!
                          След като след почистване на дюзите, проблема не се реши ведната, а след каране на бензин 2 дни (което ме води на мисълта, че проблема е с адаптацията), съответно след 2-3 дни каране на газ, проблема отново е на лице!
                          Мисля, че заради запушването на газовата (което ми е проблем от скоро), се появява и този проблем с бензина. Сместа при работа на газ обенява, защото дебита е намален заради запушените тръби или сондата в бутилката.
                          От там съответно ЕКУ-то се адаптира към по-бедните смеси, и после се шашка, при работа на бензин.

                          Това май е финалната ми теория. Тва ЕКУ
                          Ам че това се лови с диагностика много лесно
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Ам че това се лови с диагностика много лесно
                            Кое се лови с диагностика много лесно?
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #89
                              Ето, днес я карах цял ден само на бензин, отначало мъка мъъъкааа.
                              Към надвечер всичко се оправи. Пак си пали от раз, върви без да се замисли.
                              Проблема определено идва от различните горива. ЕКУ-то явно наистина си се адаптира всеки път. Интересното е, че като я карам на бензин сега, и като се адаптира, после при обръщане на газ, проблеми нямам. Все едно всичко си е нормално. После проблема се появява при обратния процес, обръщането на бензин...

                              Дей киро на кирия...
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment


                              • #90
                                Не че мога да съм полезен в конкретният случай, но как може една кола да няма горивен филтър .. не може ли да се сложи ?
                                На моята алфа е отдолу под задната седалка .. резнете тръбите и сложете един филтър

                                Ванка, вземи я изключи тази ламбда и виж дали пак е така, тествай и с дебитомера .. той също прави такива бели 'нищо че си го сменял'.
                                Като ги изключиш пробвай и на газ дали има разлика 'защото теоретично там нямаш проблеми'. Като свали дюзите видя ли да са запушени не си писал, а само че си ги почистил

                                За едно ЕКО бензиностанция имам познат, който се занимава с бензиностанцията не знам точно какъв се води, добавките ги слага той на място в резервоарите на бензиностанцията .. не идват с тях. Другаде не знам как е и какво слагат ..
                                Вече за човешка грешка дори в самолетните катастрофи сме чували 'доза, качество и тн'
                                Аз карам на газ от 3м .. държа бензина на 1/2 като падне на 1/4 доливам 10 литра .. всеки месец примерно .. надали е толкова свеж и още нещо бензинът не стареее толкова бързо !

                                Имали сме до военен запас от бензин А86 поне 5 години след като не се пройзвеждаше и колата тогава 'жигула по италианска технология ' вървеше като пушка - само гореше двойно

                                Стига с тези адаптирания, това е несериозно вече .. 'извинявам се за правият текст'. Всички който сме на газ, защо не се адаптираме .. или ти до сега ? Това няма никаква логична връзка.
                                Last edited by flipz; d.m.y г., 14:20.
                                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                                Comment

                                Working...
                                X